tag:blogger.com,1999:blog-3398910329701308229.post631837559048687364..comments2023-10-06T17:32:16.818+03:00Comments on Scutecele refolosibile: Irational in mod previzibilScutecele refolosibilehttp://www.blogger.com/profile/10826510061002459083noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-3398910329701308229.post-80506408760302702152013-09-07T23:17:28.526+03:002013-09-07T23:17:28.526+03:00Parerea dvs este binevenita, chiar va multumesc pt...Parerea dvs este binevenita, chiar va multumesc pt comentariu. Dvs nu faceti parte din a doua categorie, insa cu ocazia asta mi-am dat seama ca despre ei nici nu am scris. :)) Acestia sunt toti "binevoitorii" de pe margine care au sarit cu comentarii cat se poate de rautacioase, cu sfaturi care incurajau "aruncarea cu pietre", pozand insa drept justitiari, fara a asculta sau a dori macar sa afle ambele povesti inainte de a lua o decizie, toti crezandu-se experti si cunoscatori. La niciunul dintre acestia nu am vazut vreo inclinare spre dialog si mediere, ci dimpotriva, doar atitudini acuzatoare (indiferent ce as fi spus in apararea mea!). Si sa fii unul singur contra multora care te acuza pe nedrept este destul de dificil. Poate de aceea am preferat sa ma retrag si sa dau uitarii toata povestea.<br />Revenind la intamplarea propriu-zisa, mentionez ca e prima situatie de acest gen (de retur) cu care m-am confrunat, caci nu sunt emag :), si in plus intotdeauna am rezolvat amiabil daca a fost vreo problema. Posibilitatea de retur eu am oferit-o de la bun inceput (prin dialog as fi vrut doar sa indentific cauza problemei, varsta copilului, pozitionarea lui), insa nu returul a fost scopul, ci scandalul! Pt ca dupa telefonul cu amenintarile clienta a iesit din peisaj definitiv. Credeam ca poate s-a razgandit si pana la urma pastreaza produsul. Dar dupa 3 zile au aparut celelalte 2 personaje cu povestea mincinoasa. Cat despre returul banilor, daca chiar asta doreau, trebuia mai intai sa trimita produsul inapoi, nu? Si atunci de ce l-au tinut 15 zile??? Mai ales cand ele ma amenintau cu legea care spune ca termenul legal este de 10 zile? Mai ales cand am si insistat in repetate randuri sa-l trimita! Mai are rost sa mai comentez ceva?... Sau e destul de clar? Pt mine e limpede!Scutecele refolosibilehttps://www.blogger.com/profile/10826510061002459083noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3398910329701308229.post-15100258873785667802013-09-05T12:02:10.293+03:002013-09-05T12:02:10.293+03:00Buna, va voi spune parerea unei persoane din cea d...Buna, va voi spune parerea unei persoane din cea de a doua categorie (dupa cum m-ati incadra). De fiecare data cand am vrut sa fac retur la ceva comandat online (topshop, emag etc), ba chiar si de la supermarketuri, raspunsul primit imediat a fost 'Desigur, va rugam sa trimiteti produsul inapoi'. Nu au incercat sa ma ia cu vorba, sa imi explice ca poate nu fac eu ceva corect sau sa imi spuna ca nu am dreptate. Daca i-am contactat sa returnez produsul inseamna ca asta imi doresc. Dumneavoastra ati inceput sa cereti explicatii, motiv pentru care clienta s-a aprins (adevarul va fi probabil undeva la mijloc, dar cum ramane cu 'clientul nostru e stapanul nostru'?). Chiar si in postare precizati ca ati lasat sa treaca trei zile pana a inceput circul pe Facebook. Trei zile? Pai dureaza 5 minute sa dati inapoi un email ca e ok returul, pentru ca asa e legal si asa e ok fata de clienti.<br />Asta e realitatea cand lucrati in vanzari, trebuie sa aveti o atitudine orientata client si sa ii dati dreptate.<br />Zile mai bune si clienti mai putin dificili!<br />Anonymousnoreply@blogger.com