Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

sâmbătă, 26 martie 2011

Concurs pe "wrapul si alte minunatii"

Am aflat si eu de curand de un concurs organizat de Reka, detinatoarea blogului Wrapul si alte minunatii, si al magazinului Greenbaby, si va invit si pe voi sa participati!



Premii:  prin tragere la sorti:

un scutec Wonderoo minky
un scutec Wonderoo PUL sau
un scutec Little Lamb+chilotel suport Bummis.

Concursul se va desfasura intre 20 martie-1 aprilie. Castigatorii vor fi anuntati pe 2 aprilie.


Pentru a participa, click AICI.


Desi am o postare cu o lista intreaga de motive pentru care am ales sa folosesc scutece lavabile, mai vreau sa adaug 3:
1. pentru ca cei mai buni medici pediatri le recomanda
2. pentru ca am simtit" pe pielea mea" ca sunt mult mai bune pt pielea bebelusului :)
3. pentru ca eu am decis sa folosesc pentru mine absorbante lavabile din cauza comfortului, si mi se pare corect sa-i ofer si lui acest comfort prin scutecele refolosibile.


Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu