Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

sâmbătă, 28 iulie 2012

Scutecele MamaRo

MamaRo este numele sub care Rodica, o mamica harnica din Republica Moldova, coase scutecele si alte accesorii. Am fost curioasa sa incerc si eu aceste scutece si ma bucur mult ca am facut-o pentru ca nu am fost dezamagita.

Scutecele sunt de foarte buna calitate, comparabile cu orice scutec "de firma". Eu am mers pe varianta "clasica", scutecul cu buzunar, care seamana, sa zicem, cu Wonderoos, desi modelul nu este nici pe departe copiat.

- Este mai ingust intre picioare, ceea ce-l face sa se aseze mult mai bine.
- In varianta cu scai (asta am ales-o eu) se inchide foarte bine si se poate regla cat se doreste pe langa burtica.
- Elasticele sunt fine, moi si se intind bine, nelasand urme pe pielea copilului.
- Deschiderea buzunarului este prin spate, dar am vazut si varianta cu buzunarul prin partea din fata. Rodica lucreaza continuu la imbunatatirea modelelor si mereu vine cu variante noi.
- Astfel, si inserturile au fost la inceput din bumbac, apoi din microfibra, iar la varianta actuala sunt din bambus, care absoarbe si cel mai bine dintre toate. Imi place la aceste inserturi ca sunt subtiri, in 2 straturi, pentru a se usca usor, dar ingeniozitatea vine din forma lor: unul este "normal", de lungimea scutecului, iar al doilea este de doua ori mai lung si se poate impaturi in doua sau chiar in trei pentru a crea grosimea dorita acolo unde este necesar.
- Capsele din care se regleaza marimea scutecului sunt micute si fine.
- Culorile sunt vesele: verde, albastru, galben, roz intens, rosu si alb sau chiar combinatii.

Pe langa scutece, Rodica mai coase si chilotei pentru antrenamentul la olita, absorbante intime feminine, paturici impermeabile si alte accesorii. Toate acestea sunt disponibile si in Romania la scutecele@yahoo.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu