Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

marți, 11 ianuarie 2011

Scutecelul meu fara buzunar-proba de foc

Lara, bebelusa mea doarme ultimul sominc de o jumatate de ora pe la 19.30, dupa care mancam, ne mai jucam putin si pe la 20.30-21.00 ne culcam . Ei, aseara nu a fost asa....ne-am trezit la 20.00, am papat, si am adormit la san. Si nu ne-am mai trezit pana dimineata!Asa ca nu am mai trezit-o sa ii pun scutecelul de noapte. De obicei seara punem un scutec refolosibil cu buzunar cu un insert suplimentar sa faca fata. Acum era deja de 2 ore cu un sculec AIO fara buzunar. 
De dimineata, la 7.30,cand mi-am amintit ca deja sunt vreo 13-14 ore de cand il are, mi s-a ridicat parul in cap, numai imaginandu-mi ce-i la funduletul ei  , si chiar cand m-am dus langa ea, am vazut "acea fata",  pe care o cunosc prea bine, cand face kaka.  Am zis ca am incurcat-o, dupa atata pisu, un kaka mai lipsea, mi-era si groaza sa ridic paturica de pe ea.  
INSA, dupa ce a "terminat", am luat-o incet, incet sa nu agravez situatia, si am desfacut scutecelul. SURPRIZA! Nu erau deloc scurgeri, body-ul era complet uscat, deloc murdara pe langa picioruse, cum ma asteptam. Deci a rezistat cu succes scutecelul facut de mine. Acum, recunoasc ca un copil de 5 luni nu face cat unul de 1-2 ani, dar totusi, dupa 13-14 ore, e ceva, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu