Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

duminică, 13 martie 2011

Blogul meu arata mult mai dragut datorita Crazy Design

Acum cateva zile am castigat un concurs de pe forumul Super Parinti (pe care vi-l recomand cu caldura), un concurs ce avea ca premii logo si header pt blog, creeate de Crazy Design, un blog ce-l urmaream de mult cu admiratie, visand ca si eu o sa am un logo creeat de ei vreodata :)
Si iata, ca am avut un foarte mare noroc! Am castigat un logo pentru blogul meu! De cum l-am vazut mi-a placut foarte mult, si-atunci mi-am zis ca meritam si un header pe masura, "asortat". Asa ca am rugat-o pe Alina, sa ne creeze si headerul. De asta arata asa de dragut blogul nostru! Multumim Crazy Design!
Pentru cei care doresc sa preia acest buton dragut pe blogul lor, va rog copiati codul din coloana din dreapta, de sub logo. (exclus site-uri cu continut pentru adulti)Crazy Design

2 comentarii:

  1. Sa le folositi cu spor Ioana si sa fie intr un ceas bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Headerul este superb, imi place tare mult! Si eu am look now marca Alina si sunt foarte incantata!

    RăspundețiȘtergere