Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

duminică, 14 octombrie 2012

Castigatorul concursului "Mamici purtarete - mamici scuteciste"

Iata ca Saptamana Internationala a Purtarii Bebelusilor s-a incheiat. Am luat parte la multe evenimente organizate cu aceasta ocazie la Iasi, am cunoscut mamici si bebelusi care se bucura de beneficiile purtarii sau care acum au aflat de ele. Ne-am bucurat impreuna si ne-am simtit bine. Am participat la concursuri, iar cei "cu noroc" au castigat.

A venit momentul sa aflam si castigatorul concursului nostru "Mamici purtarete - mamici scuteciste" desfasurat aici pe blog.
Inainte insa de a-l anunta, vreau sa multumesc tuturor participantilor pentru povestile frumoase pe care le-au impartasit cu noi, aici pe blog. Le-am citit pe toate cu mare placere si bucurie. As fi vrut sa castige toata lumea daca s-ar fi putut. :) Drept urmare m-am gandit la un "premiu de consolare" pentru toti ceilalti participanti. Asadar, toti participantii care au scris un comentariu pentru acest concurs vor beneficia de o reducere la prima comanda pe scutecele@yahoo.com.

Iar acum iata castigatorul, desemnat cu random: este comentariul cu nr 25 scris de Beatrice

 "Am avut un marsupiu Luna in urma unei promotii asta vara cand am fost cu bebe in concediu. Carutul a ocupat spatiul degeaba in camera de hotel. A fost minunat cu bebe purtat peste tot. Cand a trebuit sa il inapoiez la intoarcere, aproape ca imi venea sa plang... asa ca m-am ambitionat si i-am croit eu unul care ii vine de minune. Acum suntem in faza de de a croi unul cu motive de rocker, ca sa nu umble tati cu bebe in marsupiu cu floricele :).
Scutece de unica folosinta nu am utilizat, dar murim de curiozitate sa vedem cum e :)."

Felicitari si sa va fie de folos!


2 comentarii:

  1. uraaaa! un concurs minunat si un premiu pe masura! multumesc organizatorului si dlui Random :).
    Numai bine la toata lumea si sa aveti grija de bebeii vostri, sa va fie sanatosi si sa va faca parinti mandri!

    RăspundețiȘtergere