Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

vineri, 3 decembrie 2010

Lara, fetita mea in scutece refolosibile din bumbac

         Si eu am inceput ca voi, cu clasicii "pampersi", insa intr-o zi mi-am pus problema...oare mie mi-ar placea sa stau aproximativ 2 ani in acest scutec de plastic, ce nu respira deloc? Si am inceput sa ma documentez. Am aflat apoi de gelul miraculos, de faptul ca sunt albite cu clor, au si parfum, in plus costa foarte mult!...si am gasit solutia: scutecele refolosibile. Bineinteles ca am cautat cel mai bun pret, si am fost dezamagita sa vad ca sunt destul de scumpe in Romania. Am cumparat totusi cateva de proba, dintre cele mai "ieftinute", si am fost incantata! Pielea bebelusei arata cu totul diferit...si sunt asa de dragute....
         Am tot navigat pe net, si cunosc cam toti importatorii de scutece de pe la noi, insa eu am gasit pentru mine o solutie: SA-MI FAC SINGURA SCUTECELE! Si azi l-am si facut  pe primul! M-am documentat bine ce materiale imi trebuie, am fost la depozitul de textile, mi-am croit tipar, si l-am facut! Arata asa de dragut! maine revin cu o poza. Daca va intereseaza si pe voi, eu o sa mai cos cateva pentru ca mai am material. Scrieti-mi pe scutecele@yahoo.com sau pe mess (id : scutecele)
       Ma mai intereseaza si sa cumpar din strainatate scutece ,dar ca sa iesim la pret bun, trebuie sa luam multe. Daca sunteti interesate, scrieti-mi si cu cat vrem mai multe cu atat sunt mai ieftine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu