Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

miercuri, 14 septembrie 2011

Recomand:campania de testare a scutecelor refolosibile

De cand am inceput sa cos scutecele refolosibile, am cunoscut mamici minunate, preocupate de bunastarea si sanatatea bebelusilor lor, si mai ales foarte talentate. Am cunoscut mamici ce fac margele, sapunuri si cosmetice naturale, hainute, tricotaje, etc, dar si mamici ce au acelasi hobby ca al meu: scutecele refolosibile. Asa am cunoscut-o pe Mamaro, o mamica ce coase scutecele in tara vecina, Moldova! Si pentru ca imi place cum lucreaza, si avem un scop comun, acela de a convinge mamicile sa incerce acest tip de scuteceala care e muuuuult mai sanatos si mai economic decat cel de unica folosinta, va propun sa participati la campania ei de testare gratuita a scutecelor.
Conditiile de participare le gasiti aici http://scutecerefolosibile.blogspot.com/ .
Succes!

Un comentariu: