Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

joi, 27 octombrie 2011

Am revenit!!! E vremea de scuteceala!

Salutare mamici (si tatici...evident!), a trecut ceva vreme de cand n-am mai fost activa, recunosc. A fost sezonul nuntilor, si mi-am dedicat total timpul liber (daca pot sa zic asa, cu un bebelus de un an si 3 luni), cu designul floral. Insa, sezonul s-a incheiat, am avut si cateva zile sa respir, timp in care am zis ca trebuie sa revin in forta cu scutecelele. E pacat sa renunt, ca sunt atatea mamici doritoare, carora imi cer iertare acum daca a trebuit sa le refuz comanda din lipsa totala de timp.
Intentionez sa-mi innbunatatesc in curand si magazinul, asa ca....HERE I AM! Fiti cu ochii pe mine! am cateva surprize pentru voi si bebelusii vostri! 

3 comentarii:

  1. Scutecekle refolosibile sunt super. Putine magazine vand asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna. Eu am o fetita de un an si trei luni si astaptam bebe2 peste 3 luni. Am incercat nenumarate variante de scutece lavabile. Acum nu mai pot sa le folosesc, curge intre picioare. Chiar ieri am facut o comanda de doua scutece handmade, cred ca acestea pe care le confectionezi tu. Azi am dat de blogul acesta si de magazinul tau virtual. Toata stima ca ai timp si rabdare sa le confectionezi. Iti scriu si un mail cu cateva linkuri. Spor la treaba.

    RăspundețiȘtergere