Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

miercuri, 9 ianuarie 2013

Noutati pentru 2013

Ca la fiecare inceput de an, facem bilantul realizarilor din anul ce tocmai a trecut si ne propunem lucruri noi pentru anul care incepe.
Pentru 2013 ne-am propus multe lucruri si speram sa reusim sa le si realizam.
  • In primul rand imi doresc postari cat mai multe/dese aici pe blog despre subiecte interesante si utile mamicilor care ne citesc. Deja am o lista lunga de subiecte despre care vreau sa scriu. Cu siguranta ca le veti aprecia.
  • Deja ne-am apucat sa lucram la un logo nou care sa ne reprezinte mai bine.
  • Blogul va capata si el un aspect nou.
  • Imi doresc foarte mult sa reusim cat mai repede lansarea site-ului scutecele.ro Pana atunci ne gasiti in continuare pe Facebook sau la adresa de mail scutecele@yahoo.com, unde puteti face si comenzi.
  • Vom avea produse noi si atragatoare, pe langa cele deja existente (care nu sunt putine), atat produse MamaRo, cat si altele auxiliare, atat pentru bebelusi, cat si pentru mamici.  
  • Scopul nostru "ascuns" este sa va atragem de partea noastra cu produse de calitate si preturi mici. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu