Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

luni, 14 ianuarie 2013

Scutece SH pt nou-nascuti

Ne-am facut bilantul realizarilor, ne-am stabilit noi obiective, este timpul sa trecem la treaba.
Pentru a accepta prezentul si viitorul uneori trebuie sa renuntam la cate ceva din trecut.
Si pentru ca si noi am crescut si am depasit anumite etape, ne-am gandit sa renuntam la cate ceva drag din garderoba noastra de bebe in favoarea altor bebelusi pentru care aceste scutecele vor reprezenta doar inceputul. :) Toate scutecele sunt in stare foarte buna.

1. Asadar cu regret ne despartim de gentuta minunata cu scutecele marimea "new-born". Ea contine 8 scutece Smart Nappy de la Mothercare, cu tot cu inserturi, ideale pentru timpul zilei. Vandut

 2. Itti Bitti d'lish Snap in one, culoare Chocolate - marimea S (aprox 4-7kg), cu exteriorul impermeabil, dar super pufos si dragalas si inserturile din bambus 70% si bumbac 30% = 45 lei

3. Helly Pipos - 4 scutece AIO - 3 buc marimea S (de la 5kg) si 1 buc marimea M, cu interiorul din bumbac si exteriorul dintr-un fas impermeabil. Vandut
Pentru a le comanda sau pt orice alte detalii scrieti-ne la scutecele@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu