Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

joi, 27 februarie 2014

Mai cumparam marsupiu daca bebe are 1 an?

Bebe are deja 1 an. Mai merita sa mai cumparam acum un marsupiu?

Categoric DA! Eu mi-am cumparat primul marsupiu ergonomic cand primul copil avea 1an si 4luni! Desi ulterior am descoperit ca nu era cel mai potrivit, fiind un marsupiu doar pentru primele luni - l-am folosit de multe ori. Chiar daca in mod normal va deplasati cu masina sau bebe a inceput sa mearga singur, intotdeauna se ivesc situatii cand vrea in brate, cand oboseste sau cand trebuie tinut in brate mai mult timp. Dau cateva exemple care ni s-au ivit noua: la biserica, la o inmormantare, la un botez, la cumparaturi, in spital, in parc, dupa plimbare, in locuri aglomerate, la piata, prin padure, alte drumetii pe dealuri si munti, copil mofturos, copil obosit, alaptat discret daca e cazul sau pur si simplu cand vrei sa stea locului, sa nu puna mainile peste tot sau sa tot fugi dupa el cand te opresti sa vb cu cineva :)) situatii neprevazute si iesite din programul zilnic, sau cand nu putem avea alte mijloace la indemana (carut, brate libere, oboseala noastra etc). Pt bb2 am descoperit Nap Bag-ul cand avea 11 luni si l-am luat tocmai pt posibilitatea de a-l purta si in spate. Ne bucuram si acum din plin de el ori de cate ori se iveste ocazia, desi ne apropiem de 2 ani. Deci categoric si pentru dumneavoastra se merita achizitia, mai ales ca pretul este convenabil, iar bebe inca e usurel.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu