Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Cum se regleaza un scutec One size

Cum o poza face mai mult decat o suta de cuvinte, m-am gandit sa iau 3 scutece la fel, aceeasi dimensiune, acelasi model, si sa le reglez pe trei marimi. Desigur, se poate  si intermediar....deci chiar creste cu bebelusul dumneavoastra!
Primul model este pentru nou-nascuti, iar ultimul pentru un copilas de 2.5 ani.
Reka, cel din mijloc este pentru bebelusul tau! :)
Mihaela, unul din celalte doua este pentru baietelul tau!
Dana, si unul din scutecelele comandate de tine e in poza! ;)

Si pentru ca nu rezist, ca de fiecare data, sa va mai pun niste poze, iata un model nou, cu material din cel de wrap ce vi l-am prezentat in postarea trecuta.


Si, nu am putut sa nu-i fac cateva poze azi dimineata fetiteti mele in scutecelul cu floricele roz, ii statea asa de dragut....

4 comentarii:

  1. Lara e un bebelus fericit!! E superba. Cel mai fain topmodel.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ludmila, daca ma uiti bine la bebelusa ta...nu stii care-i mai frumoasa!Toti copiii sunt minunati!Mai ales cei care poarta scutece refolosibile :)) Te pupam.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pt munca depusa! Ma bucur ca exista si la noi mamici care prefera scutecele refolosibile si/sau handmade in loc de hartie. Mai mult ma bucur ca si eu am aflat de blog :)abia astept sa colectionam si noi o cantitate suficienta! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. am si eu un baietel de 25 de ani si sunt foarte bucuroasa ca nu mai trebuie sa cumpar scutece mereu dar au marimi xxl ca de la 8 ani ca chinui cu el sa faca la veceu dar face doar in pempars si ziua sta in puta goala prin casa sunt fericita pt el

    RăspundețiȘtergere