Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

joi, 20 ianuarie 2011

Scutecul cu buzunar - Upgrade

Dragi mamici,
Dupa ce am primit pareri de la voi si luand in considerare si experienta proprie, am hotarat ca de acum inainte, scutecul cu buzunar nu mai are insertul ascuns, pentru a se usca mult mai repede si pentru a avea mai mult loc si usurinta de a introduce un material absorbant pentru siguranta pe timpul noptii. Astfel, in forma cea noua, veti avea succes cu el noaptea, nefiind nevoie sa treziti bebelusul pentru a-l schimba. Spor la scutecela!
Nu pot sa nu va pun si o poza cu 2 culori noi de scutecel.

4 comentarii:

  1. Foarte frumoase scutecele! Au interiorul de polar? Le dai cu tot cu insert? Vad ca au capse, sunt si reglabile. Daca le vinzi, care e pretul?
    Pupici, spor la treaba in continuare si un bebe sanatos :)
    Iulia

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Iulia,
    Da, interiorul este polar de bumbac 100% ca sa tina umezeala departe de funduletul bebelusului.Sunt reglabile de la nastere pana invata bebe la olita.Prima data am facut doar pt bebelusa mea, dar in ultimul timp am inceput sa fac si pentru prietene, cu 39 lei bucata, cu tot cu un insert de bumbac.Scie-mi pe scutecele@yahoo.com daca mai ai intrebari.
    Spor la scuteceala!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioana, de unde iei polar de bumbac? Si la ce pret?

    RăspundețiȘtergere