Noptile albe ale shoppingului pe Elefant.ro

Elefant.ro

marți, 11 ianuarie 2011

scutecele pentru bebelusele Ludmilei si Ioanei

Acestea sunt scutecele cu buzunar, in care se mai poate adauga unul sau mai multe inserturi pentru extra absorbtie, mai ales noaptea. Insertul puteti sa vi-l faceti si singuri dintr-o bucata de panza sau de prosop. 
 Pentru a proba daca materialul ales absoarbe bine, picurati 2-3 stropi de apa pe el. Daca se absoarbe imediat e bun, daca sta ca roua, nu este bun.Spor la scuteceala!

6 comentarii:

  1. Buna Ioana.As vrea sa scriu la mine pe blog www.criticomamica.blogspot.com despre tine. Am o rubrica saptamanala dedicata afacerilor mamicilor care lucreaza de acasa. Daca esti interesata ma poti contacta la criticomamica@yahoo.com . Multumesc si spor la scutecit

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Alina! mi-ar face mare placere sa apar pe blogul tau! O sa te contactez mai tarziu,(spre noapte:) , pentru detalii,ca acum nu ma lasa bebelusha mea. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Ioana as vrea sa fac si eu un post cu privire la blogul tau si la ceea ce faci pe :http://laurita-dana.blogspot.com, precum si o trimitere la propunerea de pe http://www.super-parinti.com.
    Sunt la inceput cu blogul meu, insa mamica fiind si avand si multe prietene tot mamici, am spus ca poate va fi binevenit exemplul tau, intrucat intr-adevar esti de admirat.
    P.S:sper sa fie ok...(postarea este pregatita insa nu a fost publicata)..daca nu sa-mi spui si il retrag

    cele bune
    laura

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Ioana, am o intrebare cu privire la numarul de scutece pe care le folosesti.
    Ma intereseaza sa iau si eu dar nu stiu daca reusesc sa ma incadrez finanaciar. Am baietelul de 1 an si 8 luni si vreau sa il invat la olita pana in 2 ani cand il voi lasa cu mama (sa nu fie stresata si de acest lucru, e suficient cat o va foi).
    Am observat ca nu are nici o chemare catre olita atat timp cat are pampers, daca il las la "cucu" gol trage de pantalonasi imediat cum se uda. Trebuie sa fac ceva si nu am chef de plansetele pe care le trage acum cand il pun pe olita. Cred ca scutecele tale ar fi o solutie f buna.
    Spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna cris,
    sa-ti traiasca minunea de baietel! Noi folosim cam 15 scutecele cu spalare la 2 zile. Daca speli zilnic, vreo 10 ti-ar ajunge, acum depinde ft mult de copilul tau. Daca-l deranjeaza asa de mult cand e ud, s-ar putea sa trebuiasca sa il schimbi mai des.Noi folosim vreo 5-6 scutece pe zi, cu scimbare la 2-3 ore, iar noaptea nu o schimb deloc si ne inarmam cu un scutec cu bununar in care pun 2-3 inserturi. Daca vrei mai multe detalii, vorbim pe mess (id: scutecele)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Ioana...am mai spus-o eu pe aici :) as vrea sa incercam si noi refolosibilele...baietelul meu are 1 an s 5 luni..as vrea sa iau o bucata sa vad cum si daca il accepta....pampers noi folosim in acest moment cam 3-4 pe zi maxim 5, intrucat cam de doua trei ori face si pe olita:)...imi recomandai la un moment dat AIO avand in vedere ca nu am mai incercat refolosibile deloc. Buuun...as vrea sa stiu ce marime trebuie sa-i iau si cat timp ii va fi bun..el are cam 12 -13 kg, nu e grasan dar e inaltut fata de alti copii de varsta lui.....imi poti spune cat m-ar costa scutecelul? cat ar fi transportul? si daca mai pot beneficia si de reducerea primita in urma concursului de pe super parinti :)... a si daca ne va prii :) ceea ce si sper de altfel cam de cate as avea nevoie in total....sper sa nu te supere mesajul meu luuung :)\
    cele bune
    laura

    RăspundețiȘtergere